Powrót

Postaw na dedykowane etykiety

Aby woda reklamowa była skutecznym narzędziem marketingowym, należy przemyśleć kwestie związane z produkcją etykiet. Grafika powinna zostać stworzona według wytycznych zawartych w Księdze Znaków, a szczególnie zgodnie z ustaleniami dotyczącymi kolorystyki, logo i kroju czcionki. Choć większość producentów wykonuje bezpłatne projekty do umieszczenia na butelkach, warto zastanowić się nad elementami, jakie mają prezentować. Dobrą praktyką, oprócz podstawowych danych związanych z firmą, są również slogany, hasła reklamowe czy wyrazy podziękowań. Treść na opakowaniu musi nawiązywać do Twojej branży oraz wartości kluczowych dla Twojego biznesu.

Ważną kwestia jest również realizacja. Woda reklamowa stanowi swego rodzaju wizytówkę, dlatego musi być dobrze wykonana, a także odporna na działanie czynników zewnętrznych. Dobrym wyborem jest nadruk w technologii INK JET UV, który wyróżnia się wysoką trwałością. Etykiety mogą być w różnych kolorach. Chętnie wybierane są wersje złote i srebrne, które bardzo efektownie się prezentują. Wielu przedsiębiorców decyduje się na wypukłe logo, wykonane w technologii hot-stamping. Aby wyróżnić się na tle innych firm, można zamówić etykiety w dowolnym kształcie. Producenci najczęściej używają w tym celu wykrojników laserowych, które pozwalają na precyzyjne odwzorowanie dowolnego formatu.