Powrót

BLOG

Napoje reklamowe, długopis, kubki – jak wybierać gadżety?

Przy wyborze artykułów promocyjnych należy zwrócić uwagę przede wszystkim na ich funkcjonalność i estetykę. Wrażenia klientów bezpośrednio przekładają się na postrzeganie prowadzonej przez Ciebie działalności, a w perspektywie długofalowej wpływają również na decyzje zakupowe. Producenci gadżetów prześcigają się w pomysłach, a popularne niegdyś długopisy, smycze lub kubki z logo są coraz rzadziej zamawiane. O tym, jak ważny jest wizerunek świadczą przykłady znanych marek, jak chociażby Coca-Cola, IBM.

Wielu przedsiębiorców decyduje się na inwestycje w napój reklamowy. Woda mineralna, energy drink lub kawa mrożona to uniwersalne produkty, które sprawdzają się w różnych branżach. Rozdawanie ich na eventach czy targach jest doskonałym rozwiązaniem pomagającym w promocji firmy. Ich zaletą jest także oryginalność i stosunkowo niska cena. Artykuły przydadzą się szczególnie podczas organizacji imprez o szerokim zasięgu.